Eventbuizz lead-opsamling

Odense Congress Center har indgået et samarbejde med Eventbuizz omkring Lead Scanning. Løsningen indebærer, at I som udstillere på en hurtig, enkel og effektiv måde kan indsamle informationer om de besøgende, der kommer forbi jeres stand under messen.

Du downloader Eventbuizz Lead app’en til din smartphone eller iPad fra Google Play eller App Store – søg efter “Eventbuizz lead scanner”.

HUSK du skal være registreret som udstiller på VVS’23 inden du kan bestille og aktivere Lead Scan – tilmeld dig som udstiller her.

Herefter køber du adgang til at bruge Lead Scannere – bestil leadscan APP’en her – og så er du klar til at gå i gang.

Dit udbytte ved Eventbuizz Lead Scan

• Store tidsbesparelser når hard-copy data digitaliseres med ganske få klik
• Stor systematik og ensartethed i dine data, som kan importeres direkte ind i CRM
• Mulighed for at indhente uddybende informationer om de besøgende, idet der er mulighed for at tage noter og billede af den pågældende besøgende i app’en.
• Interaktion med den besøgende mens de besøger din stand
• Sikkerhed i forhold til dine data – alt samlet på ét sted

Hvordan?

Læs mere om Eventbuizz Lead Scan – Generel beskrivelse af Lead Scan.
Læs mere om Eventbuizz Lead Scan – Beskrivelse af funktionalitet.

Priser

1-4 brugerekr. 795,- pr. bruger
5-9 brugerekr. 695,- pr. bruger efterfølgende
10+kr. 595,- pr. bruger efterfølgende

Priser ekskl. moms inkl. vejledning i standardopsætning. Ønskes specialopsætning afregnes der pr. time.

Yderligere information hos koordinator Ida-Marie Nürnberg – ida@occ.dk

Bestil Lead Scan app’en her

OBS: Eventbuizz kan ikke benyttes sammen med andre Lead-opsamlingssystemer.

 

Søg efter dette logo

 

 

 

 

 

elle scan QR koden